zondag 15 juli 2018

Fijne feestdagen

Goedemorgen allemaal,

Zijn jullie al begonnen met de kerstkaarten? Met de nieuwe Noor! mallen en het papier gaat dat zeker lukken.


Voor deze kaart heb ik het nieuwe ''Joy to the World '' design papier gebruikt 6011/0561.


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt met hierop verschillende lagen uit het design papier. In het midden zie je de benen van de kerstman nog net uit de schoorsteen komen.  Ik hoop niet dat hij vast zit? 6002/1110.


Een tof setje die je leuk kan opbouwen. Het sneeuwlaagje heb ik nog bewerkt met een laagje eis effect en de laarzen van de kerstman hebben een subtiel glittertje laagje gekregen.

6002/1110 Silent Night Kerstman in schoorsteen

De kaart verder aangekleed met nog meer leuke kerst mallen. Zoals de dennenbomen 6002/0777 en de stoere elanden 6002/0778.

6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees 6002/0778 Happy Holidays Elanden

Eigenlijk best leuk om nu al weer met kerst aan de slag te gaan. En het scheelt natuurlijk veel kaarten maak stress aan het einde van het jaar.

Leuk dat jullie weer zijn komen kijken. Ik wens jullie nog een fijne zondag.

Groetjes 
Miranda Kosmeier

1 opmerking: