dinsdag 31 juli 2018

Stars

Hallo allemaal,

Ik houd echt heel erg veel van kerst en alles wat er bijhoort, dus ook het maken van kerstkaarten, of het nu hoogzomer is of niet.


Vandaag dit kerstkaartje op ons blog. De basis is de Dutch Doobadoo Shape Art mal Star. Hier heb ik de grootste ster en de kleinste ster van nagetekend uit antraciet grijs en wit cardstock.

6011/0570 Paper bloc Silent Night
Het prachtige Paperbloc Silent Night 6011/0570 heb ik als afwerking gebruikt voor de sterren. 


Bij veel ronde mallen van Noor! Design krijg je vaak een hoekmalletje meegeleverd. Dit hoekje komt al van een wat oudere mal maar je kunt er elk willekeurig hoekmalletje voor gebruiken. Ik heb de stans ook geëmbost en de embossingdelen beïnkt. De hoekmal bevestig je tussen het grijze en het witte cardstock. 

 6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Het kleine sterretje heb ik met 2 punten vastgezet tussen het grijze en witte cardstock. Voor het tekststempeltje heb ik de 2 grootste cirkels gebruikt van de Blauwe Kantrand Cirkel 6002/1141. Zo mooi die stikrand van deze cirkels. Kies een leuke tekst om op de cirkel te stempelen.

  6002/1145  Silent Night Frame Merry Christmas

Op de grote ster heb ik het Silent Night Frame 6002/1145 gebruikt. Het is een mooie rechthoekige mal waar je ruimte genoeg hebt om een leuk plaatje onder te verwerken. Het plaatje komt van Pinterest.

  6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster

Deze leuke vouwsterren uit de Vintage Flourishes serie zijn echt ontzettend tof en passen mooi op het kaartje. Ik heb ze zowel op de grote als op de kleine ster verwerkt.


  

De poinsettia 6002/1048 uit de Happy Holidays serie is ook een grote favoriet van mij en combineert prachtig met de besjes van Vintage Flourishes 6003/0090.


Als laatste nog een leuk strikje, in bijbehorende kleur, toegevoegd met een leuk kerstbedeltje eraan.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren vandaag. Leuk dat je langs bent geweest en nog een creatieve dag gewenst.

Liefs Syl 

1 opmerking: