dinsdag 3 juli 2018

X mas Wishes

Hoi allemaal,

Met dit mooie weer denk je natuurlijk niet aan kerst maar, als je net als ik, al je kerstkaarten zelf maakt, ontkom je er niet aan om al vroeg in het jaar te beginnen, helemaal met de gave artikelen van Noor! Design.


Op ons blog vandaag dit kerstkaartje waarvoor ik als basis de Dutch Doobadoo Dutch Card Art Xmas Tree 470.713.643 heb gebruikt. Hierin zitten 2 malletjes van bomen. Het kleine kerstboompje heb ik 2x uitgeknipt en achter de grote kerstboom geplaatst. 

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

Ik heb vandaag gekozen voor het Misty Winter Designpapier 6011/0527 omdat ik dit keer geen traditionele kerstkleurtjes wilde gebruiken. 

 6002/1018  Winter Wishes Hertenkop

Hoe gaaf is het hertenhoofd, Winter Wishes Deer 6002/1018, wel niet? Ik vind 'm echt fantastisch en mag dus niet ontbreken op mijn kerstkaartje. Ik vond het wel een leuk idee om het boven in de boom te plaatsen. 

 

Ik heb met de One of a Kind - Alphabet Labels 6002/1049 een banner gemaakt met X mas en daar een blauw lintje doorheen geregen. Ik houd vooral van de sierlijke letters uit dit alfabet. 

 

Natuurlijk mogen de hertjes uit de Happy Holidays 6002/1019 niet ontbreken. Het is echt een liefdevol setje.


Het stempeltje is een digistempel van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Nuvo Alcohol Markers.


 Onder de stempel heb ik wat verbandgaas verwerkt en aan beide zijde van de kaart heb ik een Poinsettia uit de Happy Holidays serie 6002/1048 geplaatst. 

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

Deze heb ik uit designpapier gestanst en het uiteinde van de bloemetjes heb ik met bruine distress inkt bewerkt. De blaadjes van de stans heb uit kraft gestanst en verwerkt in de bloem. 

6002/1049 One of a Kind Alfabet-labels

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb mogen inspireren. Leuk dat je langs bent geweest.

Liefs Syl

3 opmerkingen: