zondag 15 juli 2018

Hugs

 Hallo Blogvolgers,


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor een goede vriendin van me! Papier wat ik gebruikt heb is Vintage Roses van Noor! Design. De basis van mijn kaart is gemaakt van wit cardstock en daarop gemat kraft cardstock.


Het stempeltje en de tekst heb ik gestempeld met versamark en bewerkt met wit embossingpoeder op kraft cardstock. 


 
De bloemen heb ik gemaakt van 2 verschillende bloemensets. Door te combineren maak je steeds weer andere bloemen en daar hou ik van.



Onder het stempelafdrukje heb ik de mooie sierlijke mal gebruikt met de klok, maar dan zonder de klok. ;) Deze heb ik ook uit wit cardstock gestanst, net als de vlinderrand, de varentakjes, de memoblaadjes en de blaadjes onder de bloemen.



Ik heb de kaart afgewerkt met een wit kantje en mooie strik. Onder de strik nog 2 mini-labeltjes uit roze met wit gestippeld dessinpapier.

2 opmerkingen: