maandag 16 juli 2018

Summer Holidays

Hallo Allemaal,

Er is bij Noor! Design Artist Trading Cards facebook pagina een leuke ATC Challenge voor de maand Juli met als thema 'Summer Holidays'.


Voor 4 kaartjes snij ik de basis uit Schutt papier. Ik neem gescheurde stukjes ribbelkarton en plak dit op het papier. Met een kwast breng ik een laagje gesso aan. Met de 6002/0835 mixed up Honinggraat maak ik structuur aan met structuurpasta.

6002/0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat

Ik heb witte crackle paint over het ribbelkarton gesmeerd en dit aan de lucht laten drogen. Ik spray mijn achtergrond nat en laat inkt over de achtergronden lopen en föhn droog en spetter nogmaals met water en dit droog ik ook weer. Met inkt maak ik ook weer spetters aan. Met een Multiliner doodle ik de randjes.


Ik heb de 6002.0199 wolkjes met inkt bewerkt en met een multiliner een doodle randje getekend. Ik spray inkt op een kliedermat en doop de onderdelen 6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger in de inkt. Ik heb een stukje touw aan de vlieger vastgezet in een leuke krul.

6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger

Ik bouw de ATC verderop. Achter de wolkjes zit een stukje verbandgaas. Ik maak er een leuke tekst bij plak enkele pailletjes op de kaartjes, die ik voorzie van een drupje transparante Nuvo Drops. Dit was mijn uitleg van de ATC. 

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Monique

2 opmerkingen: