vrijdag 12 februari 2016

Create & Celebrate Stempelsets

Goedemorgen allemaal,

Onder onze lezers hebben we ook vast wel stempelfans. We hebben weer wat leuks voor jullie! Vanwege het 10-jarig bestaan van Joy!Crafts gaan we ook een aanbieding voor jullie maken met leuke Noor! Design stempelsets.


We bieden jullie 2 stempelsets aan voor de prijs van 1. Je betaalt voor deze twee sets samen nu dus € 12,95 dus je spaart lekker € 12,95 uit. Vraag naar deze actieset bij uw hobbywinkelier. Ze liggen vanaf 18 februari in de winkels!

 

Ik heb voor jullie deze kaart ermee gemaakt. Een heerlijk voorjaarskaartje in lieve zachte tinten. Van mij mag het zover alweer zijn!


De basis vorm daar heb ik Dutch Doobadoo Shape Art Square 470.713.128 voor gebruikt. Die zijn me toch zo handig en in veel verschillende vormen. Alle randje bewerkt met de paper distresser van Tim Holtz.  Zo krijg je van die ruwe randen aan je papier en geeft toch weer een leuk effect!


Natuurlijk maken een zelf gemaakte bloemen toef het kaartje compleet.  Hiervoor verschillende Noor! design mallen voor gebruikt zoals Vintage Flourishes Leaf 6003/0046 en Vintage Flourishes Blad 2 6003/0038.


Stempel tekst Buttons - Veel Geluk  6410/0039 al een oudere stempel set maar ooh wat een gave stempel ik gebruik hem nog heel vaak.


Voor de liefhebbers mijn stempeltje weer ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.


Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Jullie hebben weer ontzettend schattige kaartjes gemaakt, heel leuk zijn ze! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen