zondag 28 februari 2016

Scrap It

Welkom hier, gezellig dat je er bent. Ik heb het foto scrappen weer opgepakt. hier is het allemaal mee begonnen! Maar de laatste jaren eigenlijk niets meer aan gedaan.


Nu we weer een Shiba pup in huis hebben wil ik van haar een album bij gaan houden. Dit is mijn 1e scrap lay-out van onze viervoeter Loeloe. Ze is nu 17 weken oud.


Ook voor het foto scrappen kan je heel goed de Noor! design producten gebruiken. Design papier wat ik heb gebruikt komt uit papier blok Botanical 6011/0313.


 Wist je dat er op fb een groep is waar je een Online Scrap It Challenge kan volgen. Paar dagen van te voren krijg je dan een boodschappenlijstje met wat er die avond allemaal gebruikt gaat worden zodat je het al netjes klaar kan leggen.  Op de avond zelf krijg je hints om dan samen een lay-out maken.  Zo leuk om te zien wat iedereen er dan van maakt.  Wil jij ook eens meedoen meld je dan hier aan.

Voor deze lay-out heb ik de hint van de afgelopen Scrap It Challenge gebruikt. Even een steuntje om er weer in te komen.


Ik was al groot fan van de Doodle borders 6410/0393 stempels maar denk nu ik ook weer met foto's ga werken deze standaard op mijn werkblad zullen liggen.  Zeg nu zelf deze mogen toch niet ontbreken op je Lay-out?


Bedankt voor jullie bezoekje en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik zal nu dus ook regelmatig een lay-out laten zien hier. Want met deze lieve viervoeter blijf je maar foto's schieten.

Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 

0 reacties:

Een reactie posten