maandag 29 augustus 2016

Little Witch

Hallo blog lezers,

Gezellig dat jullie weer even Langs hoppen. Vandaag heb ik een halloween kaartje voor jullie. Toen ik de nieuwe Happy Holiday's borderstans in mn handen kreeg had ik meteen dit idee.


Ik heb heb ze aan de zijkanten van mijn kaartje gebruikt. Eerst uit zwart gestanst en daar na de kaarsjes uit wit nogmaals en ze op de zwarte geplakt.



Het papier wat ik gebruikt heb komt uit het lavendel blok ( 6011/ 0501) in combinatie met het zwart is het een ideale combi voor halloween. 



Ook heb ik de leuke mask stencils gebruikt, het spinneweb printje met zwarte inkt in de hoekjes komt helemaal in het sfeertje.


 Met wat bloemetjes houtjes en een touwtjr is het kaartje helemaal af. Ik hoop dat jullie hem ook leuk
Vinden.

 Liefs, 

3 opmerkingen:

  1. Awesome... Congrats...,We would love you was taking part in our blog My Besties Art España Reto/Challenge # 5, (Todo Vale&Vale Todo- "ANYTHING GOES ")Thank you very much

    BeantwoordenVerwijderen