zondag 28 augustus 2016

Met innige Deelneming

Goedemorgen allemaal,

Ik mag vandaag de winnaar bekend maken van onze blogcandy van vorige week. Bijna 100 reacties zijn er binnengekomen. Gaaf om te zien dat er toch nog zoveel gereageerd wordt op blogger.

De winnares van de blauwe randmal is geworden:

Rianne Bader

Stuur een je naam en adres naar : info@noortje-design.nl

Vandaag een stempelkaartje met een minder leuke tekst. Maar ook deze kaartje, heb je helaas ook wel eens nodig.


Voor dit kaartje heb ik Memento inkt en distress inkt gebruikt bij het maken van de achtergrond. 


De nieuwste stempel set Noor! Design - Clearstamp - Silhouettes bomen, lieveheersbeestje - 6410/0430.


Een hele andere stijl kaart dan dat je van me gewend ben maar ook deze techniek is ondanks de titel wel errug leuk om te doen. Ik zal zeker nog meer met deze techniek aan de slag gaan.

Voor vandaag wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.
Alle vakantiegangers, lekker genieten!

Lieve groetjes, 


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Rianne, geweldig om vele reacties te krijgen.
    Je kaart is ook echt prachtig en ja die hebben we ook nodig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen