donderdag 18 augustus 2016

Winter Wonderland

Goedemorgen allemaal,

Deze maand is er weer een heel gaaf Crafty Boutique pakket uitgekomen. Het thema is Winter Wonderland.


In dit pakket zit een pop up kaartenmal, een stans- embossing stencil en 4x 2 vel dessinpapier Winter wishes ( aan 2 zijde bedrukt).

9100/0302 Crafty Boutique Winterwonderland
                         
Met dit pakket kun je heel wat mooie kerstkaarten maken!

      

De pop up mal teken je over op wit cardstock. Ril en snij vervolgens de aangegeven lijnen en vouw de kaart in model. De randjes van het dessinpapier heb ik bewerkt met distress inkt.

6002/2021 Winter Wishes Rand met ijskristallen
                                                                
Aan de zijkant heb ik de mooie rand met ijskristallen 6002/2021 gedaan. Deze passen heel mooi bij de stans die in dit pakket zitten.


Het plaatje is van Syta van Gelderen en heb ik gemat op wit cardstock.

6002/2035 Winter Wishes Sleigh   6002/2034 Winter Wishes Gloves & Hat

Gelukkig heeft Noor!Design heel veel leuke winter stansen- embossing mallen. Net zoals de slee en muts & wanten die ik gebruikt hebt.  
                                                     

De besneeuwde bomen 6002/0583 heb ik op de achterste "bergvouw" geplakt. Op deze manier creëer je diepte in de kaart.

6002/0583 One of a Kind Kerstset huisjes
            
De kaart is zo gemaakt dat je hem in een envelop van 17 x 17 cm kunt versturen!  


Natuurlijk mag een mooie tekst niet ontbreken... Daarvoor heb ik de Winter Wishes clearstamp stars 6410/0124  gebruikt.

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Ik ben heel benieuwd wat jullie met dit Crafty Boutique pakket gaan maken. Plaats gerust een foto van je creatie in onze Noor! Design Facebook group!
                                          
    Groetjes Janneke 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke inspiratie geef je! mooie kaart hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie weer mooie kaarten gemaakt! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Was niet helemaal overtuigd om het pakket aan te schaffen maar staat nu al een stuk hoger op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen