maandag 2 januari 2017

Dirty Pastels

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje van mij in de Dirty Pastel kleuren.


Deze kaart ben ik begonnen met het inkleuren van het afdrukje met de Winsor & Newton aquamarkers. Ik vind het helemaal geweldig om er mee te kleuren. 

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

Daarna ben ik de kaart gaan opbouwen. Als basis een cardstock van 15 x 15cm. Daarop diverse lagen designpapier van Dirty Pastels 6011/0504.


Tussen de diverse lagen designpapier heb ik nog wat stansen gebruikt. Hier, in de rechterbovenhoek, heb ik uit grijs cardstock de blauwe mal 6002/0631 gebruikt.

6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

En bij de bloementoef heb ik de blaadjes, gemaakt met de stans, 6002/0580,  geplakt. Deze stans is zo handig. Je hebt in 1 keer stansen een heleboel blaadjes.


Het plaatje is dus ingekleurd met de Aquamarkers van Winsor & Newton. Voor het gezichtje meng ik, op een sheet, de kleuren rood bruin en geel door elkaar. 

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Gewoon met de stiften wat strepen zetten en mengen maar.


Links boven zitten nog de bingo kaartjes, gemaakt met de clearstamps "bingo". En tussen de bloementoef zitten weer de blaadjes maar ook wat tickets, gemaakt met de Vintage flourishes, 6003/0063.

6003/0063 Vintage Flourishes Labels

Daar onder zie je nog in een dirty roze kleur een stansje gemaakt met de blauwe mal 6002/0537. En zo heb ik naar mijn idee alles wel genoemd wat ik op de kaart gedaan heb.

Het was voor mij weer ontzettend leuk om te maken, 

2 opmerkingen: