donderdag 5 januari 2017

Mr. Handsome

Dag lieve dames,

Daar zijn we weer eens met een kaartje. Beetje druk gehad de laatste weken met o.a. de Noor! Vriendinnendag dus dan staat het freubelen even op een laag pitje.  Maar gisteren ben ik toch maar weer eens een avondje gaan zitten met het stansblok Cool Dudes in de aanslag.


Bij Dutch Doobadoo hebben we veel lekker stoere Dutch Shape Art mallen die prima passen bij een jongenskaart zoals deze vlag. 


Ook de leuke plaatjes zitten in het stansblok, maar ook het designpapier en de stoere teksten. Ik heb dit gecombineerd met kraft en zwart cardstock en ribbelkarton. Allemaal lekker stoer. 


Maak je kaart af met stoer touw. Verder heb ik wat Noor! stansmallen van de notebookrand en ook weer sterren gebruikt. 


Ik ben helemaal dol op onze stansblokken La Vie est Belle. Jongenskaartjes maken is het dit blok echt een koud kunstje hoor. Kijk maar eens wat er allemaal in zit:
Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. 
Tot een volgende keer maar weer! 

En weet je.... in januari komt er WEER een heel tof nieuw stansblok aan! :)

4 opmerkingen:

  1. Stoere mannenkaart heb je gemaakt! Ben benieuwd naar het nieuwe blok, veelbelovend! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Jolanda!
    Wat een super mooi blok is dit!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen