zondag 22 januari 2017

Proficiat

Welkom hier,gezellig dat je er bent. Afgelopen dinsdag was het weer sollen in onze Noor! design Facebook groep. Wat was het gezellig hé dames! Natuurlijk was ook ik van de party en heb gezellig met Ineke meegedaan. Dit is mijn uitwerking geworden!


Zelf een achtergrond gemaakt met panpastel die ik later achter het venster heb geplakt. Noor! design - Snij-en Embossing stencils (3st) Ramen - 6002/0509 is op deze manier toch oneindig te gebruiken.


Vintage Borders - Rand 2 6002/0366 heb ik tussen de driehoeken geplakt op deze manier is het gelijk netjes afgewerkt.


Wat zijn ze weer super gaaf de nieuwe Crafty Coctail Blossem. Ik heb met Stazon opaque Cotton White gestempeld op vellum. Krijg je toch ook weer een super leuk effect!


Op de Noor! Design - Banners  6002/0386 een tekst gestempeld Wist je dat we van Noor! design ook een hele gave set hebben met Nederlandse teksten? banner teksten - 6410/0410



Bedankt voor jullie bezoekje hier. Ik zeg tot een volgende creatie.

Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen: