donderdag 23 januari 2020

Beauty

Goedemorgen lieve allemaal,

Tussen kerst en oud en nieuw hadden we met het team van Noor! Design een heel gezellige en creatieve designteamdag in de winkel in Waspik. Nicole Dieltjes kwam ons een workshop geven met de artikelen van Cadence. Nou ben ik normaal nooit zo van de mixed media, maar hé, wat een gave producten zijn dat! Zo gaaf dat ik met de toen gemaakte achtergrond ook echt wat wilde doen! Met een foto van mijn jongste dochter heb ik er een lay-out van gemaakt.


Achter de foto heb ik een frame, gemaakt met een stans van Noor! Design (6002/0971) geplaatst en deze gemat op zwart papier.


Natuurlijk heb ik ook de foto gemat en de randjes van de foto heb ik een beetje opgeschuurd.


Op twee plekken heb ik filmstrips (6002/1232) laten uitsteken.



Altijd zo'n tof effect op een creatie met een foto.

 
De titel van de lay-out is gemaakt met het alfabet behorende bij doily 6002/0929 en deze geplaatst op een banner uit de set 'Labels&Tags' 6002/1175.

 


Als laatste heb ik nog een paar grote oranje/gele bloemen en een aantal zwarte roosjes aan de lay-out toegevoegd!


Ik lees uiteraard graag wat je van mijn lay-out vindt.

Een hele fijne dag verder!


3 opmerkingen: