dinsdag 7 januari 2020

Hoera

Hoi allemaal,

Zo, alle feestdagen zijn weer achter de rug. Tijd voor het normale leven! Na alle prachtige kerstkaarten die we hebben gemaakt, was ik toe een aan simpele kaart ook wel een CAS kaart genoemd. CAS staat voor Clean and Simple. Dat wil overigens niet zeggen dat het een saaie kaart wordt.


Dit is mijn kaart geworden. De basis is 15 bij 15 cm. Met designpapier heb ik een stuk van 14,5 bij 14,5 cm gesneden. Voor het uitsnijden met de stans heb ik een stuk wit cardstock genomen van 13,5 bij 13,5 cm. Op deze manier zie nog wat van het dessin van het designpapier.


Voor deze kaart heb ik gekozen voor het Paper bloc Roses & Polka Dots 6011/0601.

 
Ik heb de buitenrand van  de Blauw Frame vierkant 6002/1258  gestanst uit een stuk wit cardstock van 13,5 bij 13,5 cm. Daarna heb ik de binnenmal uitgestanst en deze erin verwerkt. 

6002/1258 Blauw Frame vierkant

Ik heb alleen het binnenste gedeelte vastgezet met lijm zodat de kantrand los blijft. Over de breedte van de kaart is een stukje lint verwerkt met aan de zijkant een strik. Hierboven op is met foamtape het binnenste stukje van de mal verwerkt. 

  
Op het binnenste deel van de mal heb ik een vierkant stukje papier bevestigd. Hiervan heb ik de hoekjes met een stans rond gemaakt. De stempel is afkomstig van de Little Happiness serie Hier hiep hoera! 6410/0471.

6410/0471 Stempel Hiep hiep hoera


Dit is mijn kaartje voor deze week! Een eenvoudige maar toch sjieke kaart waarvoor je ook maar weinig materialen nodig hebt. 

Fijne week!!

Liefs, 

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze prachtige mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en een prachtige mal gebruikt .mooie kleuren en helemaal niet saai hoor.leuke tekst erop helemaal top.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen