dinsdag 17 maart 2020

Dance

Hoi allemaal,

Het is weer dinsdag dus weer een kaart van mij op ons blog. Ik heb dit keer gekozen voor het ballet thema en een eenvoudige kaart met enkele mooie stansmallen in de hoofdrol.


Voor de basis heb ik een kaart gemaakt van 15 bij 15 cm.  

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Over de breedte van de kaart is een band van 7 bij 15 cm verwerkt.

  

Op de band, onder de afbeelding, heb ik met de bannerstans uit de Scr@p Stans Labels & Tags 6002/1175 2 banners gestanst uit het designpapier. 

6002/1046 Little Happiness Spitzen

Hierop zijn 2 knoopjes bevestigd. 

  

Aan de andere zijde van de afbeelding zijn de Spitzen van Little Happiness 6002/1046 bevestigd. 

6002/1465 Vintage Teaparty Doily

Ik heb de stans overtrokken op het cardstock en de spitzen hierop gemat. 

 
Aan de onderkant van de afbeelding is de Vintage Teaparty Doily 6002/1465 bevestigd.

 

Aan de bovenkant van de band is de prachtige Border Royal stans 6002/1456 verwerkt. Verder is de kaart afgewerkt met bloemen en een vlinder afkomstig van het designpapier. Ik gebruik vaak de afbeeldingen van het designpapier omdat het altijd bij elkaar past en omdat de afbeeldingen vaak te mooi zijn om niet te gebruiken.

6002/1456 Snij-embosstencil - Noor - Border Royal

Het plaatje is afkomstig van Pinterest. Ik heb bewust geen tekst meegegeven op de kaart, zo is deze voor elke gelegenheid te gebruiken. Dit is mijn kaart voor deze week. Aanstaande donderdag zijn we er allemaal weer met onze bloghop en ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen. Tot dan!

Liefs, 

1 opmerking: