dinsdag 3 maart 2020

Ship Ahoy

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor een kaartje, dit keer heb ik de Nautical Traveler lijn weer tevoorschijn gehaald. Het wordt tijd voor lekker weer en deze lijn geeft mij echt het heerlijke strandgevoel.


Dit is voorkant (gesloten) van de kaart.



En dit is de binnenkant. Het is een soort miniboekje geworden. Voor de basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Card Art Los A4 470.713.678 gekozen. 

6011/0644 Paper bloc Nautical Traveler

De flappen aan de zijkant heb ik nog een keer los uitgesneden en deze met een cm verlengd zodat je deze kunt bevestigen aan de basiskaart. Bevestig tape op de achterkant van het aanhecht stuk (die ene cm) en bevestig deze aan de binnenkant van de kaart. 


Zoals gezegd, heb ik gebruik gemaakt van het Nautical Traveler Papierbloc 6011/0644. Bekleed de binnenkant en de flapjes aan beide kanten met het designpapier. In de buitenste flapjes komt een eyelet dus bekleed eerst de voorkant, plaats de eyelet en bevestig het lint en plak dan het designpapier op de binnenkant van de buitenste flapjes. 

  6002/1444 Nautical Traveler Patrijspoort    6002/1443 Nautical Traveler Meeuwen

Aan de binnenkant van de kaart is de Nautical Traveler Patrijspoort 6002/1444 verwerkt. Aan de onderkant van de kaart is het Koraal uit de serie Under the Sea 6002/0989 verwerkt. Aan de onderkant van het koraal is een stukje designpapier met de tekst Nautical Traveler verwerkt

           6002/0989 Under the Sea Koraal   

. In het koraal en in de patrijspoort zijn 2 meeuwen verwerkt die afkomstig zijn van het Bella Lulu knipvel Zeemeeuwen 3000/0051. Op de patrijspoort is een meeuw geplaatst uit de Nautical Traveler serie 6002/1443.

 

De binnenste linker flap, heb ik eerst bekleed met designpapier en er daarna 2 gaatjes in gemaakt voor eyelets. Hier doorheen doe je wat sisaltouw. Onder het touw zijn 2 schelpjes verwerkt die afkomstig zijn van de Under the Sea Schelpen, Tekstbord en hek 6002/0653

 
Aan de binnenkant van de rechter flap is het visnet van Under the Sea 6002/0992 verwerkt. 


Hierop bevindt zich een tekst afkomstig van het Bella Lulu knipvel zeemeeuwen en hierop een meeuw van de Nautical Traveler  6002/1443.


Aan de binnenkant van de buitenste rechterflap is het hekje van de Under the Sea Schelpen, Tekstbord en hek 6002/0653 verwerkt met hierop nog wat zeemeeuwen van de Nautical Traveler serie. 


Ik heb de poten van de meeuwen met rode distress inkt bewerkt en de snavel met gele distress inkt. De oogjes heb ik met een fineliner gezet. 

  

De vuurtoren van de Nautical Traveler serie 6002/1442 is ook al zo leuk en mag natuurlijk op dit kaartje niet ontbreken. Deze is tezamen met een meeuw op het binnenste rechterflapje verwerkt. Als je het een beetje uitkient met het papier kun je de leuke details van het papier teruglaten komen in het flapje zoals hier het kompas.

Dit is mijn boekje / kaart voor deze week geworden. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week!

Liefs,












1 opmerking:

  1. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And getting it running is as simple as 1--2--3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and upsell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to start making money???

    Check it out here

    BeantwoordenVerwijderen