dinsdag 26 augustus 2014

Dance to the music

Goedemorgen lezers,
Wat passen de "Dance to the music" artikelen leuk bij deze stempel van Magnolia van Edwin met de accordeon. Ik heb de basiskaart getekend en uitgeknipt en daarop, een maatje kleiner, een stukje designpapier. Horizontaal heeft heb ik er de randstans met muzieknootjes opgeplakt en deze wat aangezet met witte gesso.


Daar weer een strook kraft papier met een stuk kan op. De afbeelding heb ik er wat schuin opgeplakt en aan de linkerboven hoek heb ik muziek rand stans verwerkt. Links onder de nodige frutsels en rechts onder heeft ze de filmstrip stans opgerold en opgeplakt.  


 Hier de opgerolde filmstrip stans. En op het afdrukje heb ik nog met een licht bruine stempelinkt wat spetters gemaakt.


De filmstrip kan je diverse manieren gebruiken op je kaart. Zoals ik laat zien opgerold maar ook lang en op nog meer manieren. Deze inspiratie vind je natuurlijk op onze Pinterest borden.

Liefs,
Janet

7 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit en idd wat past het weer mooi bij elkaar allemaal.

    Fijne dag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en leuke embellies. Janet, als jij gesso aanbrengt verdun je die dan eerst met wat water ?
    Of gebruik je het puur recht uit de pot ? Ik heb beide al gedaan en ben er nog steeds niet uit wat het beste is ????????
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Veerle..het ligt een beetje aan het merk gesso. De goedkopere is al wat dunner en hoeft niet verdund..soms zelfs twee laagjes gebruiken. De duurdere is meteen bruikbaar en wat dikker...je kan het verdunnen maar raad ik niet aan...Die duurdere vind ik persoonlijk fijner. Kan b.v van het merk "liquitex" of "talens" zijn.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart! Heel gaaf!
    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen