dinsdag 23 juni 2015

Memories

Hallo allemaal,

Na lange tijd diverse "moet" opdrachten te hebben gemaakt is het me  weer eens gelukt om heerlijk een kaartje te maken waar ik eigenlijk niet bij na heb gedacht. Hij is eigenlijk zo ontstaan.


Op de kaart heb ik de stansen verwerkt die ik ook uit designpapier heb gestanst. Dit geeft weer een heel ander effect als dat je ze uit een effen kleur zou stansen.


Ik heb de basis van 15 x 15 eerst voorzien van designpapier. Hier op heb ik diverse verschillende maten designpapier geplakt en daar heb ik weer de  stansjes achter en onder geschoven. 

6002/0417 Sending Love Hart met vlinders

Zo heb ik in de rechterbovenhoek het prachtige hart verwerkt.  Verder naar beneden heb ik de kaart voorzien van bloemen waarbij ik blaadjes ( vintage flourishes) tussen heb verwerkt. Ook deze blaadjes heb ik uit designpapier gestanst. 


Bovenaan heb ik de vlinderrand stans verwerkt waar ik weer de losse vlinder op heb geplakt. Op de vlinder heb ik een stukje parelband beplakt.


En zo is deze kaart ontstaan.  Alle stansjes en bloemen heb ik rondom een met Sennelier ingekleurd
afdrukje geplakt. Ook heb ik er nog een strikje op geplakt met een parelhartje.

6002/0389 Blauw Rand vlinders    6002/0390 Blauw 2 vlinders

Naar mijn idee is de kaart nu wel vol genoeg.
Dan wens ik je weer een fijne dag verder en graag tot gauw,





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: