zondag 30 juni 2019

18

Hallo allemaal,

Mijn jongste dochter is 9 mei 18 geworden en voor haar heb ik deze kaart gemaakt! Natuurlijk weer met de nodige 'Noortjes'.


Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is eigenlijk het paas-papier, maar ook prima geschikt voor andere kaartjes.


De bloemen heb ik gemaakt uit het gestippelde dessinpapier, de takjes erbij komen uit een andere set. Deze sets zijn prima te combineren zoals je ziet.



Onder het plaatje één van de nieuwe mooie blauwe mallen, en aan de zijkant 2 labels/tags gemaakt met het scrapstencil, Tags & Labels van Noor! Design.



Ook heb ik de One of a kind, Number Labels en mooie blauwe randstans gebruikt.


De kaartvorm heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo Cardshape mal.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag!

1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje heb je voor dochterlief gemaakt. Was ze vast heel blij mee!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen