donderdag 20 juni 2019

Bloghop nieuwe Noortjes

Goedemorgen allemaal,

Het is weer juni en dat betekent dat de eerste Noortjes voor het maken van kerstkaarten alweer in de winkels liggen. Zie hieronder de nieuwe collectie die vanaf nu verkrijgbaar is bij de betere hobbyspeciaalzaak.



Geen fotobeschrijving beschikbaar.


 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:


Jolanda


Judith


Monique




Annette


Corry


Nicolette


Miranda


Daisy




Hanny

Wil je meer zien?
We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 20 juni t/m 22 juni langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Je start met hoppen bij het blog van:

Jolanda


Heel veel plezier!


21 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie bloghop weer! Heb zo'n prachtige en originele creaties voorbij zien komen...
    Het is echt weer een prachtige collectie geworden! Kan niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan...
    Bedankt dames voor jullie prachtige creaties. Heb weer veel leuke ideetjes opgedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal weer erg mooi geworden. De nieuwe items In geweldig. Faith kan ook een prachtige rudolph worden met een rode neus.de swirl met strikjes is er veelzijdig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie bloghop was dit weer met de super mooie nieuwe Noortjes! Heb weer prachtige creaties gezien en veel inspiratie opgedaan, dank jullie wel dames! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoppen is weer gelukt , denk ik , leuk om weer zoveel mooie spulletjes en verschillende creaties te zien
    Bedankt Noor meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige blog hop weer. Heb veel inspiratie opgedaan.
    Bedankt Dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uitgehopt, lekker even in mijn pauze hihi. Kijk zo uit naar mijn cardkit, en ook de mon ami heb ik weer besteld. Vind ik echt zo'n schatje. Dames allemaal bedankt voor de super toffe creaties en inspiratie. Het zijn weer geweldige produkten voor de kerstlijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer genoten met de blog hop van kerst zo veel verschillende creaties en zo mooi weer andere ideetjes op gedaan
    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles gezien en wauw wat zitten er weer kunst werkjes bij...
    De meeste mallen en het papier heb ik al binnen.
    Hoe bedoel je verslaafd maar om de collectie kompleet te maken mis ik nog faith en de atik mal😉.
    Zou dus heel gaaf zijn een van die twee toe te kunnen voegen.
    De inspiratie neem ik vast mee en ga er binnenkort is fijn mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu het nog niet zo warm is even een kerst hop gedaan. Mooi weer met veel verschillende creaties en een leuk idee op gedaan voor een workshop, als dan de kerst artikelen beschikbaar zijn! Krijg er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer heel mooie en verschillende creaties gezien. Inspiratie genoeg om zelf aan de slag te gaan met het Jingle bells dessinpapier en het bijpassende bella lulu vel. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie, inspirerende bloghop, heb mooie creaties mogen zien. Ga zo door..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer leuke ideeën opgedaan! En "oud" en "nieuw" bij elkaar.
    Moet nog wat wat aanschaffen om ook zulke mooie creaties te kunnen maken. 😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Miranda Zantman20 juni 2019 om 18:42

    Wat ontzettend gaaf om al die verschillende ideeën te zien. Krijg er kriebels van! Bedankt voor de leuke inspiratie allemaal!
    Groetjes
    Miranda Zantman

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaarten allemaal heb mijn kerstpakketje al besteld kan niet wachten om te beginnen doe hier echt goede ideeën op bedankt groetjes corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn stuk voor stuk zeer mooie creaties. Kan niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi allemaal,weer super veel mooie inspiratie voor de kerst van dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genoten en heel veel ideeën opgedaan bij dit knappe design-team. Originele benaderingen van de spulletjes laten zien dat er voor ieder wat wils is in deze lijn. Wat mij persoonlijk ook aanspreekt is dat de stansjes zo fijntjes zijn en dat dat op de creaties heel duidelijk te zien is. Een top-blog-hop ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer volop genoten van deze bloghop. Zoveel verschillende nieuwe Noortjes en iedereen weer een verschillende creaties gemaakt. Top dames!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dit heb ik niet eerder ontdekt, heb gekeken maar ik snap niet hoe ik moet hoppen. Ben begonnen bij Jolanda maar ik zie niet hoe ik naar volgende moet.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De meiden hebben het weer erg tof gedaan. Veel ideen opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat ik niemand heb over geslagen, het was even zoeken hoe het werkte.
    Maar ik heb genoten van alle mooie kaarten en ik denk alleen maar mijn verlanglijstje wordt alleen maar langer.
    Top gedaan dames!

    BeantwoordenVerwijderen