vrijdag 21 juni 2019

Summer Vibes

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer gezellig met een layout voor jullie. Ik ben geïnspireerd door Visgraat laminaat. 
Nu erg in om in je huis te leggen en ik keek het zo eens aan en dacht tja dat is toch kei leuk op een layout, vinden jullie ook niet?


 Het mooie papier Summer Vibes 6011/0612 ga ik hiervoor gebruiken. De flamingo staat ook op het papier en heb ik uitgeknipt.

Allemaal strookjes snijden en dan maar plakken plakken plakken.

  

De bladeren komen van Summer Vibes Flower 6002/1290.

   

De stempelset Script is veelzijdig. Altijd leuk om achter de papiertjes te gebruiken. Hier op deze layout heb ik ook de labels gebruikt, het script en de spatters.


Wat ik jullie wil vertellen door deze layout. Kijk ook eens rond in het dagelijks leven en je zult merken hoeveel inspiratie je daarvan krijgt. Heel veel plezier in het maken van jullie layout!


Heel veel groetjes en tot een volgende keer!

XOXO Annette

0 reacties:

Een reactie posten