dinsdag 11 juni 2019

Liefs

Ho allemaal,

Na een weekje vakantie weer een kaart van mijn op ons blog. Voor deze kaart wist ik meteen welk Noor! Design papier ik wilde gaan gebruiken.


De kaart is 13 x18 cm en ik heb deze gesneden uit beige cardstock. Vervolgens een stuk gesneden van 12,5 x 17,5 cm uit wit cardstock.

Voor deze kaart heb ik gekozen voor het papierbloc Roses & Polka Dots 60111/0601.


Op de kaart bevind zich een band waaronder de Vintage Borders Rand June 6002/1289 is bevestigd. 


Een leuk kant accent op de kaart. 

 

Onder het plaatje heb ik de Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141 verwerkt. 


Het geheel heb ik met foamblokjes op de kaart bevestigd.

  

Onder de bloementoef heb ik 2 tickets verwerkt, waarvan 1 met tekst. 


Deze is afkomstig van de Crafty Cocktail set Tickets 6004/0040. 

 

Onder de bloementoef is de Honingraat van de Mixed up stansmallen 6002/0979 verwerkt. Ik vind dat altijd een leuke ondergrond voor een bloementoef. 

6003/0091 Vintage Flourishes Branches           6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus

Voor de bloementoef heb ik  de Branches 6003/0091 en de Eucalyptus 6003/0093 gebruikt uit de Vintage Flourishes serie. De bloemetjes zijn gekocht en passen goed bij de kleur van de kaart en de bloemen die in het plaatje voorkomen.

 
Als laatste heb ik nog een cirkel gestanst die afkomstig is van Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141. Hierop heb ik nog een houten knoopje met ster bevestigd. 

   
Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk kaartje! Het DP en de verderen materialen zijn erg mooi en het plaatje... te leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen