zondag 17 december 2017

At the Farm

Howdy! allemaal

Streepjes, dotjes, sterretjes. Ik ben gek op het design papier van Noor! Design.


Voor deze kaart heb ik design papier gebruikt uit twee verschillende sets.  ''Ten Miles'' 6011/0524 en  de sterren komen uit ''Seashore'' 6011/0517. Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shape art gebruikt en deze overgetrokken en uitgeknipt uit wit linnen karton van Joy!crafts. Daarna het design papier gemat op kraft karton. 

6002/0699 Blauw ornament met bloemen

Het design papier met de blauwe sterren schuin opgeplakt met rechts boven in de hoek de mooie blauwe Ornament mal met bloemen 6002/0699. Het stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met alcohol markers. Het rokje en haar strikjes in het haar heb ik met een wink of stella pen nog wat glitters gegeven. De randen heb ik bewerkt met een distresser, zo krijg je een rafelig randje.


Het hoge gras randje 6002/0641 komt achter het het plaatje vandaan met hiervoor het hekje uit de ''at the Farm'' collectie 6002/0796. Ook de tractor komt uit deze set. Onderaan de kaart zie je het flessenkratje van Noor! De flessen heb ik bewerkt met een beetje gliding wax. 6002/0797

/6002/0796 At the farm - Tractor6002/0797 At the farm - Melkbus-fles-krat

Verder de kaart nog aangekleed met het nieuwe parapluutje uit de Vintage Flourishes collectie.6003/0084. Leuk is ie! Je kunt hem net als het vliegertje uit deze collectie ook helemaal naar eigen wens opbouwen. De wolkjes 6002/0199 staan er ook leuk bij.


Nieuw van Noor!Design 6003/0084 Paraplu Vintage Flourishes. Heb jij hem al?

6003/0084  Vintage Flourishes Paraplu

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaartje. Ik wens jullie nog een fijne zondag. Bedankt voor je bezoekje.

Groetjes Miranda Kosmeier

3 opmerkingen:

  1. Prachtig!! en mooie stansen erbij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen