zondag 31 december 2017

Cup of Tea

Hallo Allemaal

De nieuwe Afternoon tea collectie van Noor!Design is om van te smullen. Vinden jullie ook niet? Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien. 


Als basis heb ik gekozen voor een Shape Art mal met hierop het nieuw ''Afternoon Tea'' design papier 6011/0535. De hoeken van de verschillende lagen heb ik met een hoekpons afgerond en bewerkt met Distress inkt- Walnut Stain.  Achter de lagen zie je blauwe Ornament mal van Noor! 6002/0699. Door zijn ronde vormen past hij er helemaal bij. Ook van het ribbelkarton heb ik de hoeken afgerond
Afbeeldingsresultaat voor afternoon tea design papier
Het stempel afdrukje is van Di's Digi stamps en ingekleurd met alcohol markers. Met embossing enamel heb ik de achtergrond bewerkt. Er zit een klein blauw glittertje in verwerkt. Achter het stempel afdrukje heb ik het design papier met de sterren gebruikt en er kant en lint bij gebruikt. De rand mal met de harten is al een wat ouder mal van Noor! 6002/0252.

6002/0699 Blauw ornament met bloemen6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

De kaart verder aangekleed met het theepotje en de kopjes uit de nieuwe collectie 6002/0976 en de sierlijke takjes 6002/0939.  Een mooie blauwe Chrysant om de blauwe kleur nog wat extra op te halen. En zie je het lepeltje?  Deze komt uit een eerdere serie ''Afternoon Tea'' van Noor! Zo leuk!

Bedankt voor het kijken. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling
Tot volgend jaar

Groeten Miranda Kosmeier

1 opmerking: