vrijdag 15 december 2017

Beautifull

 Hallo allemaal,

Voor de maand december is er bij Noor een uitdaging om een layout met witte ondergrond te maken met watercolour accenten. Voor deze LO heb ik Brusho gebruikt. Brusho is een pigment poeder dat oplost in water en hierdoor een verrassend mooie kleurscharkering geeft. Ik ben begonnen met het kleuren van de achtergrond. Hiervoor heb ik twee kleuren Brusho gebruikt. Hierna heb ik stempels op mijn pagina gezet en met de steentjesmask en distress inkt steentjes op de LO aangebracht en wat accenten met gesso gemaakt en gespat met gesso. In dit blogbericht wil ik jullie laten zien hoe de LO tot stand is gekomen. Dit is de basis die ik voor deze pagina gemaakt heb:


Voor de gesso heb ik de volgende masks gebruikt:


Met rode distress inkt heb ik de accenten van steentjes gemaakt (mixd up stencil stenen muur nr. 6002/0834).

   

Omdat ik nog wat kleur miste op mijn pagina heb ik met een bruine inkt de bakstenen mask gebruikt (mixd up nr. 6002/0833).


Achter de foto's heb ik met bruine inkt kaders gestempeld. Hiervoor heb ik de stempelset ATC (nr. 6410/0396) gebruikt en heb ik de textures grunge (nr. 6410/0342) stempel gebruikt.


   

De foto heb ik gemat met papier uit het Paper bloc Noor's Favourites (art.nr. 6011/0396).


De tekst beautiful is gestanst met foam. Hiervoor heb ik de stans beautiful van Scrr@p gebruikt (nr. 6002/0914).


De cirkels en strepen op deze LO heb ik zelf getekend omdat ik nog wat accenten miste op bepaalde plaatsen. Het washi tape en wat labeltjes maken deze pagina af. Na deze uitgebreide blogpost met veel afbeeldingen van de materialen die ik gebruikt heb, hier eindelijk een foto van de Lay Out die ik gemaakt heb:


Ik ben zeer benieuwd naar de uitwerkingen die jullie gaan maken voor deze challenge. Veel plezier met het maken hiervan.

SCR@P Challenge

Groeten Hanny

1 opmerking: