maandag 18 december 2017

Bloghop - Januari Release

Dag allemaal,

Gezellig dat je weer even langskomt op het Noor! Design blog.

Zijn jullie nog druk met de kerstkaarten of zijn jullie toe aan iets anders? Met de nieuwe Noor! collectie krijgen jullie vast inspiratie  voor kaartjes in een ander thema. 

We brengen deze maand onder andere een nieuwe collectie Condoleance en een collectie Afternoon Tea.

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Jolanda

Janet

Miranda

Joyce

Judith

Monique

Astrid

Corina

Miranda

Corry


Daisy


We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Je start met hoppen bij het blog van 

Janet

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 18 december t/m 20 december langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

26 opmerkingen:

  1. Ik heb weer langs alle kaartjes gehopt heb weer veel inspriratie opgedaan, er zit zeker ideetjes bij die ik ook ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mijn eerste ervaring met een bloghop....
    Wat een fantastisch idee een hoop inspiratie en leuke blogs opgedaan.
    Ik heb echt een leuke nieuwe hobby 😘
    Het word steeds leuker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    de nieuwste Noortjes zijn weer gaaf, heel wat inspiratie opgedaan langs alle blogs.
    Leuk dat de Tea serie is aangevuld. En nu ook nog een stijlvolle serie voor condeleance.
    CHAPEAU!!
    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een gave collecie Noortjes, allemaal weer schitterende voorbeelden gemaakt door de DT leden, petje af...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kerstkaarten heb ik af en zijn vorige week verzonden. Heb zelfs al een buffertje voor volgend jaar! Nu weer aan de andere kaarten en deze nieuw Noortjes helpen daar zeker bij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties gezien, de een haast nog mooier dan de ander. Echt voor elke kaartenmaakster wat wils.
    Prachtige theeserie en een hele stijlvolle condoleance serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige bloghop en wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt door het DT. Super leuke serie is er weer uitgekomen, staan op mijn verlanglijstje!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige creaties gezien en weer leuke ideetjes opgedaan. Sommige artikelen komen zeker op mijn verlanglijstje te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben de Noor meisjes weer mooie creaties gemaakt , prachtig hier gaat het creatieve brein weer van op volle toeren .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle kaarten zijn prachtig op de manier zoals de maakster het bedoeld en allemaal verschillend en hun eigen stijl. Ik heb genoten en tips gekregen hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie collectie weer .
    Mooie dingen gen gezien

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat waren dat leuke creatieve bezoekjes . Weer boordevol ideetjes opgedaan. Weer heel wat leuks gezien !
    Gr jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende voorbeelden. Mooie nieuwe materialen zijn er ook weer bij gekomen. Dat wordt weer genieten straks na de kerst.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een nieuwe release vol variatie en thema's! Superleuk!
    wat was het een plezier om van blog naar blog te hoppen, wat zag ik prachtige creaties, veel variatie in stijlen, supertof!
    Dankjewel voor alle inspiratie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou... dat word met kerst geen biefstuk of varkenshaas eten, maar een kale boterham... Dan kan ik de nieuwe noortjes aanschaffen haha. Allemaal prachtig, stuk voor stuk. Groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie nieuwe producten zijn er weer uitgekomen. Denk dat ik mijn verlanglijstje maar eens aan de kerstman moet geven.
    wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe en een creatief 2018.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie serie is er weer uit gekomen deze maand echt super hoor wens jullie een creatief 2018 toe en fijne kerst dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaarten gezien !!
    Weer ideeen opgedaan.
    Wat een mooie nieuwe collectie.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Genoten van alle mooie kaartjes en de ideeen die je opdoet. Erg mooie collectie uitgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en uitgebreide collectie hebben jullie gemaakt. Dat word moeilijk kiezen in de winkel.
    De damen's van het design team hebben mooie inspiratie kaarten gemaakt. complimenten daarvoor. Weer genoeg ideeën opgedaan op de blogs.

    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas krijg ik een foutmelding van mijn reactie bij corina. maar ik heb overal een reactie achter gelaten

      Verwijderen
  21. prachtige creaas supermoooi bij iedereen een reactie achtergelaten gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, ik heb echt genoten van deze bloghop, prachtige creaties. Het tea thema vind ik geweldig leuk en de vlindermal...supermooi is ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaarten heb ik gezien,Weer genoeg ideeën opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooie creaties, het had ook even tijd om uit te zoeken hoe ik hier een reacties kon plaatsen, heb het nu eindelijk door (met die robot)

    BeantwoordenVerwijderen