vrijdag 15 december 2017

Don't forget!

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer met layout voor jullie. Deze foto is mijn profielfoto op Fecebook en ik vond dat ik daar ook iets mee moest doen. 


Hij mocht niet zomaar verdwijnen tussen de ik weet niet hoeveel foto's die inmiddels op mijn telefoon staan. Dat zou toch jammer zijn. Dus ben ik ermee aan de slag gegaan.
Hieronder het resultaat:


 Ik hou van veel laagjes, dus ik ben begonnen met Distress oxide in de kleur 'Iced Spruce'. Laatst toen ik wat besteld had zat er bobbeltjes plastic om heen. Daar wilde ik wat mee doen. Dus het bobbeltjes plastic in de Distress oxide en van boven naar beneden aan de rechtse kant op een wit vel. Het geeft een super leuk effect (zie hierboven).


 Ik had het Peel&Stick Stencil 6002/5002 laatst gekocht en daar staat een heel mooi fototoestel, een pijl met november en chevrons op.  Wat blijft dat goed zitten op je papier met dat 'Sticky'  laagje. Er kan geen verf onder lopen. Met Distressoxide 'Peacock Feathers' en je blending tool 6200/0222 kun je dan erover heen gaan en dan lijkt het net of je met wit gestempeld hebt.

6002/5002 Scr@p Peel & Stick stencil Say cheese

Jolanda heeft in winkel ook een soort van gestikte cirkels verkocht. Dat was een combinatie verkoop. Deze cirkels heb ik gebuikt op diverse plaatsen met Distress oxide Iced Spruce en gewone zwarte inkt bijvoorbeeld van Stazon. Met diverse stempels uit mijn eigen stash heb ik het verder versierd en ook nog met de verfspatten van IndigoBlu Ledger Background. De chevrons hierboven heb ik zelf geknipt uit ribbelkarton.


Het papier wat ik heb gebuikt is het design papier van Joy 6011/0539. De letters  'Don't Forget' staan op een PL kaartje uit deze papierlijn en deze heb ik uitgeknipt. De rest van het donkergrijze papier heb ik achter de foto gezet.

6002/0539 Blauw Tag

De vlinder komt van Crafty Cocktail 6004/0010 en is gestempeld met Distress oxide Peacock Feathers. Doordat deze niet goed hecht op stempel krijg je een grunge effect wat ik wel heel mooi vind op deze layout.  De chevrons hierboven heb ik geponst met de Knock Outs mini punch Chevron KOP68887 uit ribbelkarton. Achter de foto zit ook ribbelkarton met Distressoxide voor het grunge effect.


Ik hoop dat het verhaal duidelijk is voor jullie anders hoor ik het wel hieronder. Heel veel plezier met het maken van jullie layouts. Deze zien we graag op onze FBgroep  bij Noor!Design Scrapbooking langs komen. En je weet het er is nog steeds een leuke SCR@P uitdaging in de maand december.
Maak een layout op een witte ondergrond met watercolor accenten en SCR@P artikelen.
Doe gezellig mee!

SCR@P Challenge

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en
tot een volgende keer!



Groetjes, Annette

1 opmerking: