woensdag 12 augustus 2015

Een warme kerstgroet

Ik maak het hele jaar door kerst en winterkaartjes dus ook in Juli. En met het nieuwe Be merry papier blokje is dat zo leuk. Niet alleen mooie vellen zitten er in maar ook postcards en postzegels... dus je kunt je kaart er helemaal mee af maken.

.

Aan de rechterkant heb ik de No End borders gebruikt. Zo leuk om eens een ander randje aan je kaart te maken!


 h6002/0479 Noor! Design No end Borders

Diverse scrappies op de kaart geplakt en uit het paper & pictures blokje Happy Holidays heb ik een mooie plaatje gehaald. Links bovenin heb ik uit kraft een doily gestanst en uit wit de nieuwe grote ijskristal.Zo tegen elkaar aan komen ze beide mooi uit. Door de doily nog een mooi rood lintje gestrikt.



Ik heb ook de vlaggetjes weer eens gebruikt. Ik vergeet ze vaak en dat is best jammer want ze zijn zo leuk vooral in combinatie met 1 van de alfabetjes.  Aan het einde van de vlaggenlijn heb ik een strik gemaakt van touw met daaraan 2 belletjes.



Een mooie tekst op een restje scrap papier gestempels en deze iets bol opgeplakt.  Daaronder nog 2 ijskristallen op elkaar met een pareltje geplakt en natuurlijk mag een bloementoef niet ontbreken...en ja ja eindelijk hebben we bij Noor hulstblaadjes. Yess daar ben ik zo blij mee! Dat maakt een kerstkaartje met bloemen helemaal af!


  6002/2047 Noor! Design Holly Leaves

Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie mijn winterkaart leuk vinden.
Tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen: