woensdag 19 augustus 2015

Sweet Girl

Wat is het hart van de serie "Sending Love" toch mooi. Met alle details van bloemen en vlindertjes. Ik vond hem echt bij deze vorm kaart passen.

Toen ik de nieuwe Shape Art mal van Dutch Doobadoo zag wist ik meteen dat ik daar lekker mee aan de slag ga. Shape Art is zo mijn favoriet! Deze nieuwe vorm heet "Teardrup".
.

Het afdrukje heb ik met Sennelier ingekleurd, echt een schattig meisje. Ik heb dit op aquarel papier van Schut gstempeld. Ideaal papier om in te kleuren met Sennelier.

6002/0460 Blauw Cirkel met Bloem

Daarna lekker aan de slag gegaan met het opbouwen van de kaart. Eerst alle papiertjes en dan de roosjes, lint en natuurlijk allerlei stansen van Noor! Design.


Mijn favoriet is het nieuwe takje "Holly Leaves". Ja het is een kersttakje maar ik vind het zo ook goed te gebruiken. Er zit een mooie swirl in en dat vind ik zo mooi.

6002/2047 Noor! Design Holly Leaves

Bovenaan links het hart uit de serie "Sending Love" en verder uit deze serie de border met hartjes en rechts onderaan het schattige vogelkooitje.


Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Tot de volgende keer,
xoxo



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: