vrijdag 21 augustus 2015

Happy Holidays

Deze keer heb ik voor jullie weer een winters tafereeltje.Het Noor! blok papier van winter wishes lag nog op mijn bureau dus maar meteen nog iets gemaakt! 

Als basis heb ik de slee van Dutch Doobadoo gebruikt en deze op een bodem van cardstock geplakt. Nu kon ik er ook een tafereeltje voor zetten. In de slee heb ik een paar kadootjes gedaan . Deze patronen waren een tijd geleden in een challenge bij Noor te downloaden.


Het papier is het winter wishes blok van Noor.  De digi is van lacy Sunshine en heb ik ingekleurd met copics markers. Ik heb de punt  stans uit kraft gestanst en deze in het midden van de slee geplakt en daar de digi weer tegenaan. 

6410/0118 Stempelset Merry Christmas

De tekst komt van de stempel set Merry Christmas  en die heb ik smal uitgesneden met daarin wat kleine belletjes gehangen. Natuurlijk mag op een winter tafereel de ijskristallen niet ontbreken!


Op de bodem heb ik wat losse spulletjes geplakt zoals de slee  de gras sprieten en de sneeuwballen. De rendiertjes horen er natuurlijk bij. De bomen zijn in 3 de geplakt. Als laatste nog de gingerbread poppetjes erbij geplakt en ter versieringen nog wat rode besjes. Met gesso heb ik wat her en der gekliederd om nog wat meer winters effect te krijgen.

6011/0306 Paper Bloc Winter Wishes

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het maken van je kerst/winter kaarten. En voor degene die zich afvragen hoe ik dit verstuur...

Dit is iets wat ik persoonlijk weg geef dus vandaar dat ik dit soort creaties gelukkig kan en mag maken! En het wordt altijd zeer gewaardeerd! 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: