zaterdag 22 augustus 2015

Precious

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een album van mdf laten zien die ik gemaakt heb met mooie materialen van Noor! Design. Wat was dit leuk om te doen, vooral omdat ik echte foto's heb gebruikt van de tweeling van onze dochter en schoonzoon. Lynde en Nathan zijn op de 33 weken geboren en deze foto's zijn dan ook in het ziekenhuis gemaakt.

Zo maak je een prachtige herinnering verwerkt in een mdf boekje. Geweldig om kado te geven aan de ouders,


 Dit is de voorkant van het mini album.  Een mooien foto van de handjes, verder rustig gehouden.


Het Noor! designpapier is zo mooi en zowel voor een jongen als een meisje goed te gebruiken. Het is een 30,5 x 30,5 blok dus ook voor layouts echt ideaal.


Natuurlijk mogen de Noor! stansen er niet bij ontbreken. Ze passen ook ideaal in een mini album.


Links zie je de Calendrium stempel met bijpassende stans. Met de maandstansen heb ik "mei" gestanst, Dat maakt het geheel compleet.


Ook het blauwe frame waar perfect een foto in past. Dus niet alleen geschikt voor teksten.



Ik heb de hartjes van het geboortekaartje afgehaald en in het boekje verwerkt.


Ook de tekst stempelset van de Happy Baby serie komt nu van pas. 


Her en der zie je wat bijpassende stempels van deze mooie set.


Hier zie je weer andere blauwe frames die ik bij de foto's verwerkt heb. Ze lenen zich er allemaal goed voor.


 Ik heb wat leuke strikjes, kantjes en bloemetjes bij de foto's verwerkt.




 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit mini album. Ik vond het helemaal geweldig om dit te maken.

6002/0161 Blauw Perkamentrol       6410/0011 Stempelset Calendarium & Maanden

Tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

8 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf boekje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je dit album ontzettend mooi gemaakt van de tweeling
    en prachtige details zijn er te bewonderen en een mooie kleurencombinatie ook.
    Meestal maakt je het of voor een jongen of voor een meisje maar dit is van beide
    en het is heel goed gelukt. Een pracht herinnering zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boekje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi album, geweldig.

    Groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi album, geweldig.

    Groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig resultaat, echt een supermooie blijvende herinnering aan hun geboorte.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen