dinsdag 5 januari 2016

Happy new Year


Hallo allemaal, 

bij deze wens ik iedereen een gezond en creatief 2016! We gaan er weer een tof jaar van maken bij Noor! Design.


De basis heb ik gemaakt van blauw cardstock, gemat met craft en toen het designpapier, het designpapier heb ik met distress inkt, vintage photo een vintage look gegegeven. Op de kaart heb ik ook wat craft sterren van dutch doobadoo geplakt.

  6002/0397 Blauw Rand met sterren

Boven aan heb ik de sterrand (6002/0397) gebruikt, erg toepasselijk bij deze kaart. 


Onder het plaatje heb ik een blauwe ovale stans (6002/0304) geplakt.


Bij de bloemetjes en champagnefles heb ik die mooie swirl stans  (6002/0061) gebruikt.

6003/0061 Noor! design Cutting stencil Swirls/takjes  

Hopelijk kan ik jullie ook in 2016 weer inspireren!



2 opmerkingen:

  1. Leuk champagneflesje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge wat een superleuke nieuwjaarscreatie!
    Geweldige details.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen