donderdag 14 januari 2016

Noor! Design Gast Designer

Super trots mag ik jullie vertellen dat ik gevraagd ben om een maand gastdesigner te zijn van Noor! Sommigen zullen mijn naam herkennen van de creaties die ik wel eens op de facebookpagina post.


Ik zal me in het kort voorstellen: 

Mijn naam is Elvira Werger, ben 48 jaar oud en ben getrouwd met Ferdinand. Wij hebben drie zonen van 15, 18 en 20 jaar. Ze wonen alle drie nog thuis en ik kan dan ook super genieten van alle vrienden en vriendinnen die komen chillen, mee-eten en blijven slapen.
Een jaar of vijf geleden ben ik begonnen met kaartjes maken en ondertussen kan ik zeggen dat ik echt niet meer zonder kan. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet op een of andere manier even bezig ben met een kaartje of een ander projectje.
En ben ik er thuis niet mee bezig dan mag ik verder gaan op mijn werk, want ik heb de mazzel dat ik drie dagen per week in een hobbyzaak mag werken.


Mijn eerste kaartje wat ik met jullie wil delen is een voorjaarskaartje geworden. Na al die kerstkaarten en winterkaarten had ik daar echt weer zin in en met die gave nieuwe mal ‘One of a Kind’ 6002/0503 moest dat wel lukken.


Achter de afbeelding heb ik de mooie stans 6002/0459 gebruikt en bij een voorjaarskaartje mag natuurlijk de blauwe vlinderrand 6002/0251 niet ontbreken. 

6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem       6002/0251 Blauw Rand vlinder

Deze heb ik één keer uit cardstock uitgestanst en één keer uit designpapier. De vlinder die ik er weer bovenop heb geplakt is er eentje van Vintage Flourisch 60003/0023. Deze past er weer precies op.




Zo leuk om zómaar iemand een kaartje te sturen, gewoon zonder een reden,  daar past dan weer één van de ronde stempels bij van de set 6410/0005. Een van mijn favorieten, je kan met deze set alle kanten mee op.

6410/0005 Stempelset Buttons Rond


De twee andere stempeltjes komen van de set ‘postcard zegels’ 6410/0317 en zijn met de bijpassende malletjes 6002/0324 uitgestanst.

6002/0324 Sending Messages Postage stamps     6410/0317 Sending Messages Postcard stamps

Joop jullie met mijn kaartje al wat lentekriebels te geven
Lieve groetjes 
Elvira

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jolara,
    Proficiat! Leuk bericht gastdesigner te mogen zijn en nog wel een maand lang.
    Aan deze kaart te zien kunnen we nog veel moois van jou verwachten, ik ga je volgen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kennismaking met jou Elvira!
    Veel succes ala gastdesigner.
    Schitterende kaart hoor!

    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Elvira een maand gastdesigner zijn. Je eerste kaart is een hele mooie. Geniet er lekker van

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je maanddesigner bent Elvira. Een lief voorjaarskaartje heb je gemaakt met mooie spulletjes erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig kaartje Elvira! Zo leuk, het lente-achtige plaatje en de vlinders.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen