zaterdag 23 januari 2016

Take a Coffee Break

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer weekend! Wat gaat de week toch snel en vandaag heb ik een leuk presentje gemaakt om iemand te laten weten dat je aan diegene denkt. Natuurlijk leent de Dutch doobadoo mok art zich hier natuurlijk prima voor.


Hier zien jullie dus dat ik de Dutch doobadoo mal heb gebruikt en ik vind dit echt zo'n schatje die je ook heel vaak kan gebruiken. Natuurlijk mag dan dat onwijs mooie papier van Noor niet ontbreken de With love serie 6011/0037 met al die lieve zachte kleurtjes erin. 


Ook heeft Noor design een gave Paper & Pictures uitgebracht namelijk de floral 6011/0063 en deze kleuren lijken heel veel op elkaar dus ideaal om deze gezamenlijk te gebruiken.


Er zitten onwijs veel leuke tafereeltjes in dit blokje dus voor verschillende doeleinden heel erg geschikt. En het With love papier is nu natuurlijk ideaal voor de valentijns tijd die eraan zit te komen! 


Ook kunnen jullie zien dat ik het Noor frame 6002/0421 gebruikt heb en uitgestanst op wit cardstock en gemat op kraft cardstock daarna het geheel nog even bewerkt met wat distress ink en zo zie je dat het frame er echt lekker uit springt ! Natuurlijk mag op mijn kaarten de bloementoef niet ontbreken en ook daar heb ik weer die schattige swirl 6003/0061 bij gebruikt.


Dit zijn echt 2 aanraders wat betreft de Noor design mallen omdat ik deze inmiddels al heel vaak heb gebruikt en ik blijf ze ook met veel liefde gebruiken dus deze komen jullie zeker nog vaker tegen.


Als laatste wil ik jullie nog even de leuke bloemenrand 6002/0476 laten zien en de stipjes heb ik gemaakt met wat witte gesso. Verder de kaart nog wat afgewerkt met een leuke strik en ook een lief tekstje mag niet onbreken namelijk de Noor stempel 6410/0039. 


De Noor stempelset 6410/0039 is echt onwijs leuk en deze kan je ook heel vaak gebruiken omdat er dus op 1 set meerdere teksten op staan dus voor elke kaart is wel zo'n leuke stempel te gebruiken.

Verder wil ik jullie allemaal weer een fijn weekend wensen ! en natuurlijk een creatief weekend.

Veel liefs

0 reacties:

Een reactie posten