zondag 4 november 2018

Born to Ride

Hallo blogvolgers,

Vandaag voor jullie op het blog een, zoals ik het noem, Letterbak-Kaartje Ik vind deze zo leuk om te maken, heb al verschillende gemaakt, nu eentje voor een stoer jongetje.


Ik heb het papier en de plaatjes gebruikt uit de setjes Happy Travel, en wat nieuwe stansjes.


Binnenin de kaart zit een klein 'letterbakje' wat ik met acrylverf wit heb geschilderd.


Het is een soort boekje geworden wat je dicht kan strikken. Ik heb lichtbauw lint gebruikt, past perfect bij het papier.


De ronde stans heb ik uit wit cardstock gestanst en de takjes uit kraft, hiermee heb ik ook de basis van mijn kaartje gemaakt. Alle randjes heb ik met wat witte gesso bewerkt.



 Ik heb achter het plaatje ook nog 2 kleine tagjes gestoken met daaraan een touwtje bijpassend bij het papier. Ook heb ik nog wat 'baksteentjes' van chipboard toegevoegd.


Door alles met foamtape op te plakken krijgt het wat diepte en daar hou ik van. In het letterbakje kan je nog wat kleine spulletjes doen, of bijv geld om kado te geven voor een verjaardag.

1 opmerking:

  1. Prachtig gemaakt!
    Leuke stoere uitstraling.Plaatje is een schatje.
    Fijne dag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen