donderdag 8 november 2018

Have a fantastic Day

Goedemorgen lieve mensen,

Voor het kaartje van vandaag ben ik aan de slag gegaan met het Happy Travel designpapier  011/0593 en de bijbehorende plaatjes en teksten met de gelijknamige naam 6011/0411.


De twee sets zijn perfect op elkaar afgestemd waardoor je alle ingrediënten hebt voor een stoere jongenskaart.


Normaal vind ik dat heel lastig, maar dit keer rolde dit kaartje zo uit mijn handen.


Aan de bovenkant van de kaart heb ik de nieuwe 'birthday' stans 6002/1174 gemat op wit cardstock bevestigd.



Persoonlijk vind ik de swirl bovenop de letters een beetje veel en dus heb ik deze losgeknipt, nog een tweede keer gestanst en gemat op wit cardstock en deze achter een stuk designpapier achter het plaatje geplaatst. Zo creëer je een totaal nieuwe randstans.


 Ook op een mannenkaart kun je prima bloemen verwerken. Ik heb hier de bloemen zelf gemaakt met de Floral Flourishes 6002/1081. De gestanste bloemetjes heb ik eerst natgespoten, vervolgens de bloemblaadjes gekreukeld en weer drooggemaakt met de heattool. Daarna opgestapeld en met een parelpen pareltjes als hartjes gemaakt.


 De takjes zijn gemaakt met Vintage Flourishes 'varen' 6003/0083.


Heel erg bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer!


1 opmerking: