maandag 5 november 2018

Hello Beautiful!

Hallo Allemaal,

Er is deze maand een nieuwe SCR@P Challenge! Voor mij de eerste keer dat ik een Lay Out heb ik gemaakt.  Wat is dit ook supergaaf om te doen en het zal dan zeker niet de laatste zijn. 

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Dit is mijn voorbeeld geworden.


Ik ben begonnen met 30 x 30 cm Aquarel papier. Een gedeelte van het papier is ingesmeerd met gesso. Met de 6002/0825 Scrap Stencil Pijlen maak ik structuur met een pasta en laat dit drogen.

6002/0825 Scr@p stencil - Pijlen

Als de pasta droog is ga ik met de 6410/0468 Script stempel zonder Acryl Blok hier en daar lichtjes over de structuurpasta.  Met water maak ik de pasta lichtjes nat en laat een kleurtje over mijn achtergrond lopen. 

6410/0468 Stempels  Script

De inkt laat ik drogen met een heattool. Met water eroverheen en breng de volgende kleur aan. Ik spat met het pipetje van de inktspray inkt erover heen. Met verdunde zwarte gesso maak ik over het geheel spetters. 


De vlaggenlijn geeft een vrolijk effect. Ik heb hiervoor de 6002/1100 Little Happiness Labels gebruikt. Voordat ik ga stansen heb ik het papier voorzien van inkt.


De 6011/0549 Design papier Tropical Summer zijn uit gestanst met de 6002/1175 Scrap Stans Labels en Tags.


De 6002/0914 Stanskit Beautiful heb ik 2x met embossingpoeder bewerkt. 

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Ik wens je veel fröbelplezier, tot de volgende keer.

Liefs Monique

2 opmerkingen: