dinsdag 6 november 2018

Kerstknuffels

Hoi allemaal,

Met een maandje is het al zo ver, dan mogen de kerstkaarten al bijna op de post. Ik heb er nog niet genoeg dus deze week maar weer een kerstkaartje van mij.


Als basis voor de kaart heb ik gekozen voor Dutch Doobadoo Shape Art bookmark. Deze heb ik overgetrokken op kraftpapier en grijsblauw cardstock. 


De Shape Art mal heb ik vervolgens nog een keer overgetrokken op designpapier en ik heb deze keer gekozen voor het papierbloc Rustic Christmas 6011/0541. 


Mooi kerstpapier in pastel tinten. De randjes heb ik ruw gemaakt met de distresser en de randjes van het designpapier heb ik na het ruw maken nog beinkt met Distress Inkt Walnut Stain. Verder heb ik nog wat stukjes designpapier schuin op het boomark verwerkt en een lintje erop geplakt.

     6002/1199 Blauw Frame Swirls

Voor het vlak in het midden van de kaart heb ik de matmal van het Blauw Frame Swirls 6002/1200 gebruikt. Deze heb ik gestanst uit het designpapier. Vervolgens heb ik matmal overgetrokken op het blauwgrijze cardstock en deze uitgeknipt. Hierop heb ik het uitgestanste deel gemat. Dit plak ik met 3D kit zodat de kaart wat meer diepte krijgt. 

6002/1198 Blauw Frame Swirls

De Blauw Frame Swirls 6002/1199 heb gestanst uit blauwgrijs cardstock en verwerkt op de uitgestanste ondergrond. De gnome is een digistempel van Bella Lulu en deze heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir alcoholmarkers.

 

Achter het middenvlak met de stempel heb ik nog het Blauw Frame Swirls 6002/1198 verwerkt. Deze heb ik ook uit blauwgrijs cardstock gestanst en gemat op kraftpapier. 

 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Links heb ik aan het middenvlak nog een label uit het Labels & Tags 6002/1175 verwerkt. Deze heb ik uit het designpapier gestanst en gemat op kraftpapier. Het tekstje komt van het Bella Lulu knipvel Gnomes. Ik heb om het tekstje nog een doodlerandje gemaakt. 

 

Rechts van het stempeltje heb ik nog 3 Poinsettia's uit de Happy Holidays serie 6002/1048 verwerkt. De bloemetjes stans ik eigenlijk altijd uit het designpapier en ik heb de randjes van de bloemetjes met distress inkt Walnut Stain bewerkt. De hartjes van de bloemetjes heb ik gemaakt met Nuvo Drops.

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

De takjes van de Holly Leaves, ook uit de Happy Holiday serie, 6002/0769 kun je mooi verwerken in de bloementoef. Deze takjes heb ik uit kraftpapier gestanst. 

  

De Vintage Flourishes Tassels zijn ook enorm leuk om op een kaart te verwerken. In de tassel bevestig ik een stukje touw en rol de tassel dan op. Beide tassels heb ik bijelkaar gebonden en er nog een leuk strikje omheen gedaan. 


Weer een kerstkaartje klaar! Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Tot volgende week!

Liefs, Sylvia

0 reacties:

Een reactie posten