zaterdag 10 november 2018

Noor! Design Demo - Scrap Ateljeetje


Hallo Allemaal,

Vandaag kun je mij vinden bij 't Scrap-Ateljeetje in Anna-Paulowna. Elly heeft met haar gezellige hobbywinkel intrek genomen in een ander pand en zij heeft vandaag een spectaculaire opening waarbij van alles te zien en te doen is. Ik mag deze zaterdag een make en take verzorgen.  Dus ik hoop jullie vandaag allemaal te ontmoeten op de Stationsweg 4 in Anna-Paulowna.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Jullie zijn vast nieuwsgierig naar wat jullie bij mij mogen maken vandaag. Ik heb gekozen voor een vintage hart en dan kunnen natuurlijk de mooie producten van Noor! Design  niet ontbreken.



Het model van de kaart is gemaakt met DDD Card Art Easel Heart stencil. Deze heb ik bekleed met papier uit paper bloc 6011/0594, Pink Petals.

6011/0594 Paper bloc Pink Petals

De Birthday stans heb ik in twee kleuren opgewerkt.  Eerst een laag roze cardstcck en daarna de letters uitgeknipt uit Kraftkarton. De sierlijke randen aan de bovenkant heb ik gemaakt met ronde swirlstans 6002/1198.

6002/1198 Blauw Frame Swirls     6002/1174 Gouden Border Birthday

De stansjes aan de onderkant komen ook uit deze set. De vlinder komen van randstans 6002/0763.


Tot straks bij ' t Scrap-Ateljeetje.

Liefs Judith

1 opmerking: