zondag 12 mei 2019

At the Zoo

Hallo allemaal,

Ik ben gek van albumpjes maken, deze heb ik gemaakt om een paar dierentuin foto's in te doen. De basis is gemaakt van 2 kraftenvelopjes van 12x12 en 2 dubbele kraftkaartjes van 11x11 cm.


Ik heb gebruik gemaakt van de papierset "At the Zoo" met bijpassende labelvellen. Superhandig als je een albumpje of kaart wil maken aangezien en bijpassende plaatjes, tekstjes, labels, tags etc in deze set zitten.
Op de voorkant heb ik een plaatje gebruikt van een olifant en daarbij de mooie sierlijke ronde blauwe stans van Noor! Design gebruikt. 


Ook heb ik een banner uit de set gebruikt, deze heb ik uitgestanst met 1 van de stansjes uit de geweldige set Labels & Tags.



Aan de binnenkant van het boekje heb ik het tot nu toe neutraal gehouden omdat ik er binnenkort pas foto's in ga doen. Wel heb ik nog extra ruimte voor foto's gecreƫerd door een mapje en flapje toe te voegen.


Alles eerst gemat met wit cardstock en daarna het dessinpapier erop.


Verder heb ik het boekje met mooi lint afgewerkt zodat je hem leuk kan dichtbinden als een echt albumpje. Ook heb ik metalen hoekjes gebruikt zodat het mooier blijft.

Ik ga deze vullen met foto's van mijn neefje en nichtje met opa en oma in de dierentuin.

Heel veel liefs en 

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf album!! Zullen opa en oma vast geweldig gaan vinden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Je album ziet er prachtig uit en zal zeker vaak bekeken gaan worden als de foto's erin zitten.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen