dinsdag 28 mei 2019

Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag een verjaardagskaart op ons blog voor een echt meisen meisje. Mooi roze en rozen en mooi kant in de vorm van de stansen en lint.


Voor de basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Ornament A5 (470.713.154), een al wat oudere mal maar ook een mal die ik erg graag gebruik voor mijn projecten. Ik heb deze eerst overgetrokken op Kraftpapier en wit cardstock. 

Omdat ik een kaart met een romantisch tintje wilde maken, heb ik vandaag gekozen voor het mooie Bride & Groom papierbloc 6011/0608. Ik heb de mal zo overgetrokken dat ik de mooie rozenrand aan de zijkant van mijn kaart krijg.

         

Aan deze zijkant van de mal bevindt zich de Noor! Randstans Barok 6002/1257. Ik heb deze aan beide kanten iets ingekort zodat de rand dan mooi past. 

       

Aan de zelfde kant heb ik een strook tule bevestigd. Hierop heb ik de Vintage Border Rand June 6002/1289 verwerkt en hierop nog een stukje kant geplaatst.

 

Naast de bloemenrand heb ik 2 banners geplaatst, gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch. Hierop heb ik het snijstencil Noor Lovely Oval 6002/1256, verhoogd met foamtape, op de banners geplaatst. Een foto die ik op Instagram tegenkwam heb ik ook verhoogd met foamtape en op de stans bevestigd.  Aan de bovenkant heb ik een klein strikje van tule bevestigd. Aan de rechter zijkant heb ik een bloementoef met bestaande bloemetjes geplaatst.

  

Onder mal heb ik ook nog de nieuwe Vintage Flourishes Swirl 6003/0092 verwerkt. 

 
De tekst is afkomstig van de Little Happiniess Moustache. Ik heb de snor eraf geknipt en de tekst op een stukje wit cardstock bevestigd en daarna gemat op een stukje roze designpapier.


Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Fijne week! Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en een echte meisjeskaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi gemaakt Sylvia!! Prachtige materialen en kleuren!
    Schitterend opgebouwd!
    Groejes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen