dinsdag 14 mei 2019

Dad

Hoi allemaal,

Met vaderdag in aantocht en onze prachtige nieuwe collectie heb ik gekozen voor wederom een mannenkaart.


Dit is de kaart geworden. Ik heb dit keer gekozen voor een ticketmal als basis voor de kaart. Ik heb deze eerst uit Kraft karton en daarna uit wit cardstock gestanst.


Het True Gentleman Papierbloc 6011/0614 heeft prachtige denim en aardse tinten. Dit designpapier heb ik voor deze kaart gebruikt.

  

Aan de linkerkant van het ticket heb ik de mixed Up Stansmallen Ketting 6002/1233 gebruikt. Ik heb deze uitgestanst uit wit papier en deze met embossingpoeder een industrieel tintje gegeven.  De tekst op het label is afkomstig van het Bella Lulu knipvel True Gentleman.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags   6002/1318 Noor! Design  Border True Gentleman

De tekst heb ik met een tag van de Labels & Tags 6002/1175 uitgestanst. Daarna heb ik deze overgetrokken uit het designpapier en de tekst hierop gemat. Op de tag heb ik nog een snorretje bevestigd, deze had ik over van de randstans (6002/1318).

  

Aan de bovenrand van het rechterkant van het ticket is een deel van de Noor! Design Border True Gentleman 6002/1318 verwerkt. De border was iets te lang dus ik heb de stans iets ingekort. 

6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen        6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips

De border is eerst uit wit cardstock gestanst en in de mal met Walnut Stain Distress inkt bewerkt. Daarna heb ik deze nogmaals uit designpapier gestanst. Hiervan heb ik de hoed met bril en de losse bril los geknipt en bevestigd op de witte stans. 

  

De rechterkant van de kaart is opgebouwd met stukjes designpapier die gemat zijn op wit cardstock. Hierop is een filmstrip van de Mixd Up serie 6002/1232 verwerkt met daarbij nog een vaderfiguur, afkomstig van het Bella Lulu Knipvel True Gentleman.


Bovenaan de kaart heb ik nog een tekst van het Bella Lula knipvel True Gentleman bevestigd.  Dit is mijn kaartje voor vaderdag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kaart. 

Fijne week en liefs,

1 opmerking: