zondag 26 mei 2019

Birthday


Hallo allemaal,

Voor een goede vriend van me die 5 mei, Bevrijdingsdag, 53 geworden is, heb ik deze stoere mannenkaart gemaakt.


Ik heb het papier en de labelset uit de "Happy Travel" serie gebruikt. Erg gaaf om stoerdere kaarten te maken.


Ook heb ik weer een label gemaakt met het scrapstencil "Tags & Labels" van Noor! Design. Dat is echt een basisstencil die je gewoon moet hebben. Je kan er 16 verschillende tags & labels mee maken.



Zijn leeftijd heb ik gemaakt met de stansjes uit de set One of a Kind, Numbers.Ook heb ik nog een randje gebruikt, dit is 1 van de nieuwe blauwe mallen van Noor! Design.



Kaartje heb ik verder aangekleed met wat ribkarton, bruine inkt, sisal, crackle paint en champagnekleurige glitterlijm.


Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. En belangrijker nog, wat de ontvanger van deze kaart vindt.

Fijne dag allemaal.

3 opmerkingen: