woensdag 29 mei 2019

Beautiful Smile

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om een layout te creëren.  Lekker met je spulletjes aan de gang gaan op een leeg vel. 


Op de achtergrond heb ik wat stempels met elkaar gecombineerd. Aan de linkerkant en rechts boven heb ik het stencil  6002/0843 gebruikt en daar met een babydoekje en roze distress oxide over heen geveegd. 


De bloemen heb ik ingekleurd met een kwastje en eéntje heb ik los gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Dat is de bloem links onder. 


 Het mooie papier van Bride&Groom 6011/0608 heb ik als een soort gemat gekreukt vel gemaakt. Best even een dingetje om dit mooie papier te kreuken, maar daardoor krijg je wel een grungy uiterlijk wat natuurlijk precies past bij de stempels.



Maak het papier nat en vouw het als een prop in je hand. Daarna druk je het in het gewenste modelletje en laat het drogen of droog het met de heattool.

  

De leuke branches 6003/0091 zijn uitgestanst van wit papier en op kleur gemaakt met distress oxide. Daarop heb ik Nuvo glitterdrops aangebracht.

Dan ben ik weer aangekomen aan het eind van mijn blogpost en hoop ik dat jullie een gezellige dag tegemoet gaan met misschien nog wat knutselen.

Tot een volgende keer!

XOXO Annette

1 opmerking: