zaterdag 25 mei 2019

Capture

Hallo allemaal,

Vandaag een echter CAS-layout haha, een CAS-kaart kan ook dus waarom niet in de vorm van een layout. Lekker minimalistisch.


Het mooie FotoFrame 6002/1232 heb ik in zwart uitgestanst.


 Met het naaimachine heb ik met groen weer wat genaaid achter de fotoframe.


 Er is ook een grunge stempel achter de foto gebruikt. Als extra materiaal heb ik kurk gebruikt en met diverse ponsen uitgeponst.


Van de stripstempel 6410/0468 zijn het label en de spetters gestempeld.

   

Achter het label zit het vlindertje van de stempelset branches 6410/0490


 Het groene heb ik gestempeld met een dop van een flesje. Ook het label komt nog een paar keer terug en zo ook de spetters. Het is aangekleed met een aantal tekststempels.


Zo dat was mijn layout voor vandaag weer.  Heel veel plezier wanneer je ook lekker gaat freubelen!

XOXOAnnette

1 opmerking:

  1. Minimalistisch of niet ik vind het een hele gave layout geworden.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen