zaterdag 10 augustus 2019

ATC swap - Clean & Simple

Hallo bloglezers.

Deze maand is het thema van de ATC Swap van Noor "Clean and Simple". Voor deze Swap heb ik weer wat voorbeelden gemaakt. Drie voorbeelden deze keer. Het 4e kaartje is in de prullenbak beland nadat het idee dat ik voor deze Swap had, verkeerd uitpakte.


De basis voor deze kaartjes zijn restanten papier. Omdat ik altijd restanten bewaar, is mijn voorraad hiervan groot genoeg. De achtergrond is een vel papier waarop ik mijn brayer met alcoholinkt schoon gerold heb. Dat zijn de gekleurde vlakken op de kaartjes.



Hier overheen heb ik met een mask distress inkt aangebracht. Ook heb ik de randen van de kaartjes met distress inkt geaccentueerd.


Met een stempelafdruk, een stans, een stukje stucadoorstape, postzegels en een plaatje van internet heb ik de kaartjes afgemaakt.


Mocht je ook mee willen doen met deze swap, Hier kun je er meer informatie over vinden.


Groeten Hanny

1 opmerking: