dinsdag 20 augustus 2019

Happy Birthday

Hoi allemaal,

Ik ben voor vandaag aan de slag gegaan met het geweldige SCR@P designpapier Wild Flowers. Wat een prachtige set en prima te gebruiken voor een mooie kaart.


Voor de basis heb ik gebruikt gemaakt van de Dutch Doobadoo Card Art Triptech 470.713.310.


Zoals gezegd heb ik het mooie SCR@P Designpapier Wild Flowers 6011/0629 gebruikt. Zo mooi omdat je alle mooie bloempartijen op het papier goed kunt gebruiken op een kaart als deze. Op deze manier heeft je kaart nog maar weinig nodig.

           

Dit is een kant van de voorkant van de kaart. De vlinder is ook afkomstig van het designpapier en heb ik uitgeknipt en iets verhoogd verwerkt op de voorkant. De rand is de Vintage Border rand June 6002/1289. Langs de bovenkant van het plaatje heb ik een deel van de Blauw Frame Vierkant 6002/1258 gebruikt. 

  

Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van de Scr@p Clear Stamp Script 6410/0468, een absolute favoriet van mij overigens. 

6002/1258 Blauw Frame vierkant

De Happy Birthday stempel komt van een eerdere stempelset.

     

Op de linkerkant van de kaart is de Floral Flourishes Charlotte 6002/1314 geplaatst. Een mooie bloemenstans met een stikrandje langs de blaadjes. Dat geeft een mooi effect aan de bloem. 

6002/1253 Floral Flourishes Aster   

Naast de blaadjes uit de set heb ik ook een bladertak van de Floral Flourishes Aster 6002/1253 gebruikt. Een mooie toevoeging aan de toef. Ik heb er nog een strikje van groen touw tussen geplaatst. Op de achtergrond heb ik de tekst stempel van de eerder genoemde Scr@p stempelset Script gebruikt. 


De rechter binnenkant van de kaart is alleen het papier met 2 uitgeknipte vlinders. 


 

Het plaatje op de kaart is afkomstig van Pinterest en heb ik geprint met de Selphy printer. De rand langs de zijkant van het middenstuk is wederom de Vintage Border stans June 6002/1289. De kaart is verder nog afgewerkt met een mooie strik aan de bovenkant.

6002/1289 Vintage Borders Rand June

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie mogen inspireren.

Veel hobby plezier! Liefs,

2 opmerkingen:

  1. De bloemetjes zijn geweldig. Samen met het mooie papier is het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en dat designpapier is geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen