donderdag 8 augustus 2019

Jarig

Goedemorgen lieve blogbezoeker,

Vorige week is mijn lieve moeder 76 jaar geworden en natuurlijk heeft zij, zoals elk jaar op haar verjaardag, een door mij zelf gemaakte kaart gekregen.


 Het designpapier heet 'Men's World' 6011/0575 en ook prima te gebruiken voor een kaart voor een vrouw.

Het plaatje en alle laagjes designpapier heb ik weer gemat op twee laagjes effen cardstock.


Aan de zijkanten van de kaart heb ik het fijne randje 60021285 gebruikt.



Die geven net even dat kleine beetje meer aan je kaart.


 De beide toefjes met kant-en-klare bloemetjes heb ik aangevuld met de takjes van de chrysanten 6002/0972 en vlindertjes uit de 'Little Happiness' set 6002/1302.




Verder nog een kantje onder het plaatje bevestigd en eentje door het oogje van de tag. En een stukje wondgaas in de linkerbovenhoek voor een extra vintage sfeertje.


Mijn moeder was super blij met het kaartje en hij prijkt bovenop de kast in de woonkamer. Altijd leuk als mensen oprecht blij zijn met een zelfgemaakt kaartje!

Ik wens je een hele fijne dag.

1 opmerking: