maandag 22 juli 2019

Geluk zit in het Zonnetje

Hallo allemaal,

Met de zomerse temperaturen die eraan komen, past natuurlijk een zonnige kaart.  


Bij het zien van deze Shape Art Mal, dacht ik gelijk aan het zonnetje. Voor de achtergrond gebruik ik inktspray. 

6002/0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat

De inkt spray ik op een kliedermat. Het aquarelpapier haal ik door de inkt, dit droog ik en herhaal het hele proces weer, totdat ik helemaal tevreden ben. Met een spetterkwast breng ik waterdruppels aan, die ik wegdep of droog föhn. 


 Door structuurpasta aan te brengen met de 6002/0835 Mixed Up 'Honinggraat', creëer ik reliëf op de achtergrond. 


Deze prachtige 6002/1253 Floral Flourishes Áster', is zo mooi. Deze ga ik vast vaker gebruiken. 

6002/1253 Floral Flourishes Aster

De randjes van de bloem zijn met geel en goud beïnkt en de blaadjes omgevouwen. Ik heb er nog 2 halve bloemen gemaakt en deze achter de bladeren en bloem gestoken. 


Onder de bloem zit 6002/0979 Mixed Up Stansmal 'Honinggraat!
Past ook mooi bij de Mixed Up 'Honinggraat' Stencil.

6002/0979 Mixed Up Stansmallen Honingraat- muur

De kaart afgemaakt met enkele vlinders, strass steentjes en een leuk strikje. Dit was mijn kaartje weer voor de maandag.

Tot de volgende keer.

Liefs 

1 opmerking: